Formular de comandă

Felicitări pentru evenimentul fericit din viața dumneavoastră! Ne bucurăm să vă putem ajuta cu organizarea lui.

Comanda se preia dacă a fost trimisă cu cel puțin două zile înainte de data evenimentului. Restaurantul Abbraccio își rezervă dreptul de a livra comanda cu 15 minute înainte sau după ora stabilită de către client, în funcție de comenzile preluate în ziua respectivă. Pentru transmiterea comenzii trebuie să faceți o selecție de preparate din meniul nostru și să stabiliți cantitățile necesare.

Mai jos veți găsi formularul nostru de comandă, pe care vă invităm să-l completați după ce consultați MENIUL nostru. Pentru transmiterea comenzii trebuie să faceți o selecție de preparate și să stabiliți cantitățile necesare, raportate la numărul de persoane participante la evenimentul dvs.

Dacă aveți nevoie de mai multe informații, vă rugăm să consultați secțiunea întrebări frecvente sau să ne contactați la nr. de tel 0739.111.222.

Întrebări frecvente

  • 1. Începând cu ce oră pot solicita livrarea comenzii?

    Restaurantul nostru se deschide la ora 10:00, astfel încât începând cu ora 10:00 putem face livrarea comenzilor de băuturi, iar începând cu ora 10:30 putem livra comenzile de mâncare.

  • 2. Putem suplimenta comanda transmisă inițial?

    Sigur că da. Suplimentarea comenzii se poate face pe tot parcursul evenimentului, atât pe parte de băuturi cât și de mâncare, cu timpul de pregătire aferent comunicat la momentul suplimentarii.

  • 3. Când este considerată comanda fermă?

    Comanda transmisă de dumneavoastră prin intermediul formularului de comandă, ajunge la noi în timp real și veți primi automat un email de confirmare. Comanda se consideră fermă în ziua evenimentului în momentul în care veniți la restaurant pentru reconfirmare și stabilirea ultimelor detalii.

  • 4. Cum se servesc preparatele?

    Preparatele noastre se servesc în ambalaje de unică folosință, individual per preparat comandat. Puteți aduce farfurii și tacâmuri pentru servirea acestora, dacă considerați necesar.

  • 5. Cu ce mă ajută comanda de băuturi în avans?

    Recomandarea noastră este să plasați o comandă minimă de băuturi în avans, astfel încât să evitați timpul de așteptare pentru livrarea acestora. În plus, unele băuturi precum cafeaua, limonada, freshul necesită un timp de pregătire. Puteți suplimenta comanda de băuturi în funcție de consum și preferințe pe tot parcursul evenimentului.

  • 6. Cum putem păstra băuturile reci în zilele toride?

    Băuturile comandate de la restaurantul nostru, ajung la dumneavoastră întotdeuna reci, direct din vitrinele frigorifice. Pentru a evita situația în care se încălzesc băuturile, vă recomandăm să comandați în mai multe etape. Băuturile le puteți ridica direct de la restaurant sau așteptați livrarea acestora la pavilion.

  • 7. Cum efectuăm plata comenzii?

    Plata se poate efectua atât cash, cât și cu cardul.

  • 8. Când putem achita comanda?

    Comanda dumneavoastră se poate achita pe tot parcursul evenimentului. De regulă se achită la sfârșitul petrecerii, astfel încât tot ceea ce mai comandați pe parcursul evenimentului se adaugă la comanda inițială și se face o singură notă de plată.

  • 9. Unde depozităm torturile la rece?

    Pentru depozitarea torturilor, există un spațiu dedicat în incinta parcului și veți fi direcționat către locul respectiv atunci când ajungeți la locație. Menționăm că, conform regulamentului parcului, accesul cu tort este permis doar în cazul în care aveți un pavilion rezervat.

  • 10. Putem rezerva o masă la restaurantul dumneavoastră?

    În incinta parcului Edenland există o zonă de terasă pentru servirea mesei. Clienții pot cumpăra de unde doresc și se pot așeza unde doresc, aceasta fiind o zonă comună de servit masa. De aceea nu se pot face rezervări. Dacă doriți, puteți rezerva un pavilion, iar mai multe detalii găsiți pe site-ul Organizare evenimente - | Edenland Park.

  • 11. Nu mai sunt pavilioane disponibile, ce putem face?

    Având în vedere regulamentul parcului Edenland, este permisă servirea tortului doar în pavilioanele destinate organizării evenimentelor. În situția în care nu mai sunt pavilioane disponibile, puteti veni sa serviți masa la restaurant fără comandă în avans și fără tort.

  • 12. Putem modifica cantitățile sau sortimentația din comanda transmisă în avans?

    Comanda transmisă în avans poate fi modificată în ziua evenimentului cu cel puțin 1 oră înainte de ora stabilită pentru livrare. Pentru modificări transmise cu mai puțin de 1 oră față de ora stabilită pentru livrare, vom încerca să găsim soluții, dar numai în limita disponibilității privind volumul de comenzi din momentul respectiv.

  • 13. Nu vreau să dau comanda în avans. Cum procedez?

    În situația în care nu doriți să lansați comanda conform procedurilor noastre, restaurantul vă stă la dispozitie, cu precizarea că nu putem face livrarea preparatelor la pavilionul rezervat. Vi se vor comunica punctual soluțiile disponibile la momentul respectiv.